Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2008 22:24 - Съвест
Автор: varg0 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 722 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Живота ,сянка бледа ,клет актьор
пилеещ време в кухи строфи
забравен подир туй навеки,разказ
изплют от урод с врява и безумство
лишен от капка смисъл.                       У. Шекспир 


Естествено ,такова поетично виждане за живота и неговия смисъл може и да подхождат на Шекспир ,на конкретната театрална пиеса -май  беше Макбет .Читейки тези няколко стиха, обаче човек не може да не се запита -кой съм аз ,какво съм оставил след себе си ,с какво ще ме запомнят ,струваше ли си цялото усърдие и труд който съм положил през живота си ,какво съм получил в отплата ,какво съм спечелил и загубил .Човешкия живот е кратък .Понякога ни се струва ,че дните се точат безкрайно ,тегаво и мудно .Оставаме се на течението да ни носи -после бързаме на наваксаме пропуснатото в ленност и мързел.Накрая ни се струва ,че е минал само миг .Иска ни се да върнем времето назад ,да поправим много неща -уви мига е отлетял.Ежедневието ни поглъща ,ангажира вниманието ни с дребнави ,важни или маловажни проблеми ,живеем понякога единственно и само подчинявайки се на физиологичните си потребности ,други пък вегетират откъснали се от реалността .От време на време ни обземат пориви , на чувства ,на любов на мистичния плам на вярата , обхваща ни музата на творчеството и съзиданието .Понякога ни прояждат  завистта ,злобата и омразата -лутаме се в съмнения и неверие загубили пътя в живота .И така до деня на равносметката ,която всеки сам трябва да даде на себе си .Ако сте лъгали и заблуждавали някого ,то себе си не може да излъжете .На 38 години зная какво представлявам ,имам представа на какво ще посветя живота си и когато този ден дойде някога- надявам се ,че  ще го посрещна с чиста СЪВЕСТ!!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - съвеста е променлив фактор
23.02.2009 19:44
поривът на желанието и волята винаги преборват съвеста в зависимост от постижението което ще ти донесат, всяко нещо си има цена даже и съвеста, аз съм готов да омърся моята а ти?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: varg0
Категория: Политика
Прочетен: 19425
Постинги: 6
Коментари: 1
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930